10/26/2013

Boy & Bear and shopping in Paddington

 
Mulla on ollut ihan paras viikonloppu, ja on vasta Lauantai ilta. Eilen menin koulun jälkeen nopeasti kotiin (ok niin nopeasti kun pystyin kun tietenkin koulubussi just jäi ruuhkaan..) ja aloin valmistumaan iltaa varten, koska oltiin menossa Boy & Bear:in konserttiin. Kuudelta nähtiin Jasminin kanssa junalla ja mentiin Newtowniin jossa Imy ja Jamie ootti meitä thai ravintolassa. En ole koskaan ennen syöny niin hyvää thai ruokaa kuin eilen, ja nam se oli niin hyvää! Imy tunsi tarjoilijan ja saatiin sit vielä kaupan päälle kookosjätskiä... paras paikka! Skipattiin suosiolla eka lämppäri ja mentiin konsertille vasta kun toka aloitti.
                       
bp4 from emmahenrietta on Vimeo.
Boy & Bear on siis Aussi bändi (itseasiassa just täältä Sydneystä) ja ne on vaan yksi niistä lukuisista bändeistä mihin oon tän vuoden aikana tutustunu. Aussit osaa tehdä musiikkia ja mulle tulee niin ikävä tätä konserteissa käymisen helppoutta kun niitä on täällä ihan joka viikonloppu ja harmittaa kun en oo hyödyntäny sitä hirveesti. Mutta Aussit on päässy brittien kaveriksi parhaaksi musiikin tuottaja maaksi (... outo sana mutten osaa käyttää mitään muutakaan... oottakaa vaan mun hienoja selittelyjä sit joulukuussa mun hienolla ruostuneella suomella! ;p)

 Konsertin jälkeen Jasmin tuli meille yöksi ja yritettiin... aika hyvällä tuloksella mennä heti nukkumaan koska tänään herättiin aikaisin ja lähdettiin Paddingtoniin shoppailemaan. Taas sai rastittaa yhden kohdan to do listalta ja kerrankin shoppailureissu tuotti oikeasti tulosta kun American Apparelilta lähti mukaan jotain perfectoa. Käytiin kans Paddington marketseilla ja kierreltiin kojut, syötiin lounasta ja kuunneltiin yhtä kivaa bändiä (tosi musiikki painotteinen viikonloppu mulla!)
Iltapäivällä otin itseäni niskasta kiinni ja siivosin mun huonetta sekä tein vähän koulujuttuja. Taiteessa oon jo keksinyt itselleni projektin toteutettavaksi seuraaville viikoille ja kässässä aion mummoilla ja neuloa (koska en jaksa enään alkaa turhautumaan ompelukoneen kanssa... meidän suhde ei vaan toimi). Mun piti vielä näyttää teille mitä viime jaksossa väsättiin kässässä nimittäin toi hame tossa alemmassa kuvassa. 
 Muissa aineissa mun ei tartte keksiä hommaa itselleni ja niissä voin vielä tehdä ihan samaa kuin muutkin. 

 En vieläkään älyä että kohta oikeesti oon jo taas Suomessa. Yksi juttu mitä tänä vuonna oon oppinu on ainakin että vaihtovuodet menee ihan älyttömän nopeasti! Mulla on mun listalla vielä kymmenen kohtaa toteuttamatta ja huomenna ajattelin taas toteuttaa jotain niin ettei vikalla viikolla tuu kiire.
xx Emma

Translation after read more:
Yesterday I went to the concert of Boy & Bear with Jasmin, Imey and Jamie. They were so good and you should really really look them up! Before the concert we had I think the best Thai I've had until now in this nice restaurant in Newtown. Besides the perfect meal we got free ice creams because Imy knew the waiter, good place!

Today we went shopping in Paddington. We went to the markets where we looked around the stools and had lunch while listening to a nice band. We also visited some nice shops that there were heaps of around there. I found some nice things! In the arvo I finally cleaned up my room and did some school stuff. I've now decided what I do in art and textiles, because I had to come up with that my self this term. Oh and you see the skirt in the second last pic. That's what I made in textiles last term... lets say I wont touch the sewing machine for a while, we don't go together really well.

Tomorrow I'm trying to do another point from my to do list. So little time left and still so much to see and to do... I hope I'll be able to come back soon!

xx Emma

No comments:

Post a Comment