7/03/2013

What! June went??

Hei!
Mitääh uus postaus? Sorry kun tää blogi on eläny viimeisen kuukauden hiljaiseloa, nyt lähtee taas. Mulla on tähän hiljaisuuteen niinkin hyvä tekosyy kuin että kesäkuu yksinkertaisesti vaan tuli ja meni niin hirmu vauhtia etten oikein älyä mites tässä nyt näin kävi. Viime viikon perjantaina mulla oli virallisesti vaihtovuoden puoliväli, joka on kans ihan hullua. Justhan mä tulin? Kesäkuu meni niin nopeasti ettei kamerakaan ehtinyt sitä tallentaa kuin ihan parilla kuvalla. Tässä siis koko kesäkuun kuvasaldo: (joo heinäkuuta en taida päästä karkaaman käsistä samaan tyyliin!)
      1. Pukukopissa oli niin pirteän värinen peili että se piti ikuistaa. Viereisessä ois ollu neonpinkki mutta sinne ehti joku muu :/ 2. Keskustaa, toi applen kauppa on ihan hullun kokoinen.. 3 kerrosta ja aina ihan tupaten täynnä. 3.Yhden ihanan lauantaiaamun super luxurious aamupala a la parisienne. 4.Käytiin Arabellan kanssa katsomassa Great Gatsby (repesin niin kun kuulin et suomennos on joku kultahattu? :D). Oli tosi hyvä leffa, niinkuin Luhrmanin leffat yleensäkin. Koin järkytyksen kun opin että Baz Luhrman on aussi (oon aina mieltäny sen saksalaiseks..) ja että kaikki sen leffat on kuvattu täällä, Sydneyssä ihan meidän lähellä.
 1. Hih vieläkin aina innostun kun näen noita kivan värisiä lintuja. Nykyään ne viihtyy meidän koulunpihalla ja yrittää pölliä meidän lounaat ♥  2.Mun täti (Kiitos Veera!!) lähetti mulle monta lehteä ja tykästyin tosi paljon trendiin. Luin kaikki artikkelit läpi. 3.Käytiin Sydney contemporary art museumissa. Vielä pitäisi vierailla parissa muussa ja niissä ois tarkoitus käydä jos tälle lomalle sattuu sadepäiviä. 4.Arabella haluaa muuttaa. Mentiin retkelle Sydney Eastern Suburbeihin joka on sitä ns. luxus aluetta. Bongattiin talo jossa Leonardo di Caprio asui kun ne kuvas Gatsbyä ja syötiin patonkia, omenaa ja brieta puistossa.
 1. Mun vikat kaksi kouluviikkoa  näytti aikalailla tältä. Ei ihme että meni pari päivää vähän ohi.. 2.Sauna paremman puutteessa. Asunnot on täällä tosi kylmiä kun ainoat lämmittimet on tollaset pienet lämpöpuhaltimet ja meilläkin kaksi tollaista lämmittää koko talon. Silloin kun palelen toden teolla parkkaan ton eteen ja leikin että oon saunassa. Mut tullaan muistamaan vaihtarina joka tuli kylmästä lämpimään ja paleli  entistä enemmän. 3&4. Pari viikkoa sitten mentiin isolla kaveriporukalla ensin keilaamaan ja lazer shootingiin. Sitten käytiin syömässä ja koska se ravintola oli niin kallis (me toki jaettiin meidän annokset niin kuin täällä usein tehdään) päädyttiin jälkkäreille tollaseen söpöön suklaa kahvilaan.Oli tosi ihana ilta!
1&2 Missä jokainen kouluviikko startaa, nimittäin nälkäisessä heinäsirkassa. Toi on mun lemppari kahvila ja haen sieltä aina maanantai aamukahvin jottei se maanantai tuntuis niin kahmealta ja toi on tehonnu tosi hyvin! Maanantai aamut on yksiä mun lemppariaamuista. Tuolla on tosi mukava henkilökunta jotka jo muistaa mun vakkari kahvin ulkoa: skim cap extra hot. Paikan kahvi on kans ihan parasta ja siellä on suloinen kahvila koira mitä voi rapsutella kun odottelee kahvia. 3&4. Vikana kouluviikkona piti saada valmiiksi sekä kässän että kuviksen työ, tuli kiire mutta sain valmiiksi ajoissa..huh!
 1. Mulla oli yks viikko aikamoinen yskä (kiitos sateisen viikon) ja vieläkin iltaisin yskittää aina välillä. Tää viikko on onneksi ollut aivan ihana ekan loma viikon kunniaksi. Tänään istuin 3 tuntia auringossa ja oli +20 astetta, ei hullumpi talvi! 2.Menin hostsiskon mukaan landelle kylään sen kaverille jonka pojalla oli 1 vuotissynttärit. Kattokaa mikä kakku :O 3. Sunnuntaina menin ekaa kertaa ikinä yksin leffaan katsomaan... no tietysti monsterit yliopisto. Oisitte nähny sen kassapojan virnistyksen kun tää yks tilaa yhden lipun disney leffaan. Oi kyllä 17v! 4. Ja vielä tosi tuore kuva omasta pärstästä. ;)

Nyt oon siis lomalla (wooohoo!!) ja viime päivät oon menny 'go with the flow' teemalla päätyen tekemään ties mitä. Kaikki kaverit on ollu jossain, mutta onneksi oon hyvä keksimään extempore tekemistä ittelleni!
Pikaisiin kuulumisiin (en nimittäin ajatellu pitää uudelleen tälläistä taukoa!)
XO Emma

Translation Tomorrow!

1 comment:

  1. olikin jo ikävä postauksias Emma ;)
    toi sun kässän putu on tosi söde!
    täällä on niin aurinkoista ja lämmintä että sisällä tarttee viilentimiä - toki Suomen 'lämmin' ei kauheesti eroa Ossien 'viileestä' ;)
    have fun!

    ReplyDelete