7/05/2012

Mökille...

Lähden huomenna möksälle pariksi viikoksi, joten postauksia ei tule tulemaan ainakaan montaa :(
Mutta palaillaan sitten mun pikkubloggausloman jälkeen !:D
Tässä vielä pari kuvaa mun ja Seidin Helsinki reissusta tänään. Haha mun postaukset on ollu aika helsinki painotteisia. Mun ehkä pitäis muuttaa sinne kun oleskelen siellä muutenkin niin paljon! No eiii on tää Espookin ihan nice ;)





Möksällä aion nyt oikeesti paneutua tohon Australiaan ja lukea pari matkaopasta ja Australian eläimiä esittelevän kirjan. Kuitenkin käy niin etten enään uskalla lähteä kun olen lukenut noi ja nähny kuvia kaikista niistä hämppiksistä ja käärmeistä. Haha, oikeastaan mua vaan ihan vähän pelottaa noi hämähäkit kun ne on pieniä ja huomaamattomia ja samalla hirveen myrkyllisiä. Mutta nyt aletaan katsomaan leffaa Seidin kaa!
-Emma

In English after read more!
I'm going to live in a summer house for two weeks now. They don't have internet there so there won't be many posts published on this blog during that time! I'm sorry!
But when I return I will start posting again :D.
Here some pics from mine and Seidis trip to Helsinki today. At the summer house I will read some Australia books now I finally have time for that! Now I'm going to watch friends with benefits with Seidi.
-Emma

No comments:

Post a Comment